facebook  Twitter  Google plus  Feedburner email subscription

Θρεπτικά ενεργειακά κοκτέιλ φρούτων και λαχανικών!

Φυσικά Ενεργειακά Κοκτέιλ!

Αν είσαι αθλητής, δραστήριος, ή δεν τρέφεσαι καλά, αν κάνεις δίαιτα, η δεν τρώει καλά το παιδί σου, τα ενεργειακά κοκτέιλ φρούτων και λαχανικών είναι κάτι που χρειάζεσαι αφού θα σε γεμίσουν θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, και ενέργεια από φυσικές πηγές. Κι όλα τα πολύτιμα στοιχεία των προϊόντων που θα χρησιμοποιήσεις, απορροφούνται πιο εύκολα και γρήγορα από τον οργανισμό στην υγρή τους μορφή κι έτσι λαμβάνουμε άμεσα τα πλεονεκτήματα της τροφής. Επίσης προσφέρουμε στο πεπτικό μας σύστημα και τις ίνες τους, που βοηθούν στη λειτουργία των εντέρων.

Βρείτε το κοκτέιλ που σας ταιριάζει, η δημιουργήστε τον δικό σας συνδυασμό!

 

Ντοματοχυμός

Ντοματοχυμός

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι ο χυμός ντομάτας παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά – κυρίως το λυκοπένιο που δίνει και το κόκκινο χρώμα στις ντομάτες – που βοηθούν τους μύες να ανακάμψουν και τα αγγεία να επανέλθουν μετά την πίεση και την ένταση που υπέστησαν κατά τη διάρκεια της άσκησης.

 

Κοκτέιλ πλούσιο σε βιταμίνη C

Κοκτέιλ Βιταμίνη C

Υλικά : ½ ποτήρι εσπεριδοειδή (πορτοκάλι, σαγκουίνι, γκρέιπφρουτ, μανταρίνι, λεμόνι) , ½ μπανάνα, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες

 

Κοκτέιλ μήλο,καρότο,αχλάδι

Κοκτέιλ - Καρότο Μήλο Αχλάδι

Υλικά : 2 κόκκινα μήλα, 2 πράσινα μήλα, 2 αχλάδια, 4 καρότα, (μια χούφτα σπανάκι προαιρετικά).

Μώβ απόλαυση

Μώβ Κοκτέιλ

Υλικά : 2 μικρά μήλα, 1 καρότο, ¼ μώβ λάχανο, 1 τζίντζερ, μια χούφτα βατόμουρα, 3 μεγάλες φράουλες. Αποχύμωσε τα βατόμουρα αρχικά, και μετά πρόσθεσε τα υπόλοιπα υλικά!

Κοκτέιλ με τζίντζερ, καρότο, μήλο, παντζάρι

Κοκτέιλ - Τζίντζερ Καρότο Μήλο Παντζάρι

Αναζωογονητικός χυμός, λίγο γλυκός γι αυτό να πίνεται σε μικρές ποσότητες, ειδικά γι αυτούς που κάνουν δίαιτα. Υλικά : 6 καρότα, 1 μήλο, 1 κομματάκι τζίντζερ στο μέγεθος κερασιού, 2 φέτες παντζάρι.

Χυμός σέλερι, μάραθο, αγγούρι

Χυμός Σέλερι Μάραθο Αγγούρι

Υλικά : ½ μπουκέτο σέλερι, ¼ μπουκέτο μάραθο, 1 αγγούρι

Αποχυμώνουμε αρχικά το μισό σέλερι, προσθέτουμε το μάραθο και το αγγούρι, και στο τέλος προσθέτουμε και το υπόλοιπο σέλερι. (Λίγος χυμός λεμονιού του δίνει γευστικό χαρακτήρα)          


Εξωτικό Φρουτοκοκτέιλ

Εξωτικό Φρουτο-κοκτέιλ

Ένας γευστικός και θρεπτικότατος χυμός

Υλικά : 1 μάνγκο, μερικές φέτες ανανά, 2 μανταρίνια, καρπούζι (ποσότητα ανάλογη με τις προτιμήσεις), 8 φράουλες, ½ λεμόνι, 1 ρόδι

 

Πράσινο Κοκτέιλ

Πράσινο Κοκτέιλ

Υλικά : ½ παντζάρι, 1/4 κουνουπίδι, ½ μπρόκολο, ½ ανανάς, μερικά φύλλα δυόσμου, 1 ακτινίδιο, 3 ραπανάκια, ½ μαρούλι, 1 φλιτζάνι σπανάκι      

 

Θρεπτικός συνδυασμός

Υλικά : 1 καρότο, 1 παντζάρι, 1 πράσινη πιπεριά, 1 μήλο, 3 μίσχους από σέλινο, 3 ραπανάκια, ½ δέσμη λάχανο, μερικά φύλλα βασιλικού, 1 μικρή ντομάτα, 2 ρίζες κουρκούμι η σκόνη, 1 ρίζα τζίντζερ

 

Φρουτολαχανικός συνδυασμός

Φρουτολαχανικός συνδυασμός

Υλικά : 1 πράσινο μήλο, 1 κόκκινο μήλο, μερικά φύλλα από σέλινο και σπανάκι, μισό καρότο, ένα μικρό κομματάκι από τζίντζερ και παντζάρι, μισό πορτοκάλι, 1 μανταρίνι

 

Καρπουζοαπολαύσεις

Κοκτέιλ με Καρπούζι

1

Υλικά : καρπούζι και σέλινο

2

Υλικά : ½ καρπούζι και 3 αγγούρια

3

Υλικά : 1 μικρό καρπούζι, ½ λεμόνι, 1 μεγάλο μάνγκο

 

Πορτοκάλι, μπανάνα, φράουλα

Κοκτέιλ Πορτοκάλι Μπανάνα Φράουλα

Υλικά : 1 κούπα φράουλες, 1 μπανάνα, 1 μικρο πορτοκάλι (μπορούμε να αντικαταστήσουμε το πορτοκάλι με γάλα αν αντί για χυμώδες το θέλουμε σε αφρόγαλα)

 

Αυτοί είναι μερικοί από τους πολλούς συνδυασμούς που μπορεί να γίνουν. Οι αναλογίες μπορούν να διαμορφωθούν αναλόγως με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του καθένα. Αν θέλουμε ξεφλουδίζουμε τα προϊόντα μας, κάνοντας πιο ευχάριστο το κοκτέιλ αλλά χάνοντας κάποια συλλογή συστατικών που βρίσκεται εκεί. Προσθέτουμε νερό όσο χρειάζεται για να γίνει όσο αραιό το θέλουμε. Στο τέλος το περνάμε μέσα από σουρωτήρι για πιο απαλή υφή. Για να φτιάξουμε ένα πετυχημένο κοκτέιλ φροντίζουμε να διατηρήσουμε μια καλή γευστική ισορροπία.

Άννα Παπαδοπούλου, για το Blackstate.gr



Διαφημίσεις